Català | Castellano | English
080
 

PATROCINADORS

Hotel ME BARCELONA
Hotel ME BARCELONA
L’Hotel Me Barcelona i 080 Barcelona Fashion s’uneixen per potenciar la moda i la difusió de la imatge de Barcelona com a ciutat que aposta pels joves talents, pel disseny i per l’expansió internacional de la moda catalana. D’aquesta manera, l’Hotel ME Barcelona es converteix en l’hotel oficial del 080 Barcelona Fashion.

L’Hotel ME Barcelona, dissenyat pel reconegut arquitecte francès Dominique Perrault, compta amb 29 plantes, 258 habitacions i suites i està ubicat a l’àrea del 22@, el districte tecnològic i més modern de Barcelona.

Les seves instal•lacions ofereixen un ampli ventall de serveis exclusius com ara l’Angels & Kings Bar, el Restaurant Dos Cielos dels germans Torres, l’exclusiva planta VIP “The Level” (amb 43 habitacions de luxe i 23 suites), l’Sky Food Bar Restaurant & Lounge i el Yhi Spa.

Com a vaixell insígnia de la marca, l’Hotel ME Barcelona ofereix un concepte hoteler inèdit fins ara, modern i ple de contrastos. L’estructura fresca i l’àmplia varietat d’espais inspiren una energia que fusiona art, vida, gastronomia i cultura, i alhora ofereixen una experiència única als qui s’hi allotgen. Tot això ha fet que l’Hotel ME Barcelona s’hagi convertit en una referència d’avantguarda no només per als seus hostes, sinó també per als barcelonins, que gaudeixen dels seus espais i la seva oferta de lleure.

HOTEL ME BARCELONA
www.me-barcelona.com
 
LA ROCA VILLAGE
La Roca Village
LA ROCA VILLAGE - COMPRES INTEL•LIGENTS
La Roca Village és un dels millors outlets de luxe a Espanya que ofereix col•leccions de les temporades anteriors de les marques de moda i d’estil de vida líders a escala mundial a preus molt interessants i en atractius emplaçaments “Village”.

La Roca Village (La Roca del Vallès, Barcelona), forma part del grup Value Retail, la primera empresa dedicada a crear outlets de luxe a Europa ubicats estratègicament a prop de les capitals neuràlgiques. En l’actualitat, l’empresa compta amb 800 boutiques i més de 400 firmes líders en el sector de la moda distribuïdes en 9 Villages: Londres (Bicester Village), París (La Vallée Village), Milà/Bolònia (Fidenza Village), Brussel•les/Dusseldorf (Maasmechelen Village), Frankfurt (Wertheim Village), Munic (Ingolstadt Village), Barcelona (La Roca Village), Madrid (Las Rozas Village) i Dublín (Kildare Village).

Per a més informació:
www.LaRocaVillage.com i www.ChicOutletShopping.com


ELS 10 “MUST” DE LA ROCA VILLAGE
1. Preus insuperables i marques incomparables. Descomptes durant tot l’any a La Roca Village: excepcionals descomptes en els articles de temporades anteriors, tant en roba com per a la llar que poden arribar fins al 60% sobre el preu de venda recomanat. Durant l’època de rebaixes de temporada, els descomptes poden arribar fins al 80%.

2. Les noves boutiques. Cada any La Roca Village renova la seva selecció de boutiques i ha obert recentment les boutiques Swarovski; Hackett; Piquadro, la innovadora marca italiana de pell; Napapijiri, la marca de roba streetwear, així com les franceses Façonnable i Comptoir des Cotonniers.

3. El luxe del relax. Passejant pels seus carrers amb jardins a l’aire lliure enmig d’atractives boutiques i excel•lents restaurants proporciona l’oportunitat de relaxar-se, desconnectar i contemplar, o celebrar, adquirint un tresor a bon preu tot prenent un reconstituent cafè amb llet, unes tapes o una copa de cava.

4. Estalviar temps. Perquè avui en dia estalviar temps és una prioritat per a gairebé tots, l‘eficiència forma part integral de l’experiència de compres a La Roca Village. Situada a menys d’una hora del centre de la ciutat, és fàcil arribar al Village mitjançant els serveis de transport públic i també és accessible i gratuït a través de la xarxa de carreteres i principals autopistes. L’aparcament és gratuït i ampli.


5. Un gran pla per al cap de setmana. Comprar va més enllà de ser una simple adquisició d’articles de moda. Activitats i promocions especials, que van des de canvis d’imatge de bellesa fins a tallers de cuina per a nens i adults, tenen lloc durant tot l’any. Aquests són esdeveniments d’entreteniment per als visitants del Village. Molts d’ells són gratuïts, mentre que alguns tenen un cost simbòlic.

6. El servei de “personal shopper”. La Roca Village ofereix als seus visitants un servei personalitzat. Un Personal Shopper està disponible per acompanyar els visitants i assessorar-los en les seves compres. El servei es demana mitjançant una cita i s’ha de confirmar amb 48 hores d’antelació; són uns diners ben invertits.

7. Suport a projectes solidaris. Durant la celebració del seu 10è aniversari, La Roca Village va donar 60.000 € al Fons de Nacions Unides per a la Infància (UNICEF) el novembre de 2008. “Creando Sueños”, un llibre especial i una exposició de fotografia a l’aire lliure, van marcar l’ocasió. Aquest tribut a Catalunya va incloure retrats de personalitats destacades de Catalunya acompanyades per una top model espanyola. Cada fotografia va ser presa en una emblemàtica localització de Barcelona per un reconegut fotògraf de moda. Cada imatge anava acompanyada d’un relat d’un escriptor/a de renom.

8. Altres privilegis. Sovint les recompenses també formen part de la diversió. Els compradors que s’allotgen en hotels de 4 i 5 estrelles de Barcelona i gasten 300 € o més tenen dret a un servei gratuït de taxi Mercedes al seu hotel; només han de presentar el seu rebut a la recepció del Village. Formar part de l’exclusiu Membership proporciona privilegis que poden maximitzar els estalvis. Únicament ha d’emplenar el formulari oficial del Membership, que està disponible a Internet, a cada boutique al Centre d’Informació Turística, i a partir d’aquí... comencen els avantatges. Al mateix temps que la Targeta VIP ofereix un 10% de descompte addicional, els membres del Membership són també els primers en rebre la informació sobre les promocions del Village a través d’un e-mail VIP.

9. El centre d’informació turística. Aquí es troba situat un lloc on el concepte d’hospitalitat es pren de debò. Les hostesses multilingües sempre estan preparades i amb un somriure per respondre qualsevol consulta. Si els visitants desitgen conèixer les últimes notícies sobre les marques del Village, reservar un Personal Shopper, reservar un taxi, descobrir els atractius turístics de la regió, incloent el famós patrimoni de la humanitat de la UNESCO, o simplement trobar una habitació d’hotel, el personal està al seu servei per assessorar-lo.

10. L’experiència de comprar. Un viatge a la Roca Village presenta l’oportunitat d’explorar el sensacional entorn i les fascinants ciutats més properes. Per tant, una visita a La Roca Village ofereix una teràpia de compres que combina perfectament amb l’oportunitat de descobrir els fascinants paisatges i racons de la Costa Brava o les joies arquitectòniques de Barcelona.

www.LaRocaVillage.com
 
LAYS
LAYS
Lay´s Gourmet és la proposta més exclusiva de la marca Lay’s. Elaborades amb tota l’experiència de Lay’s, aquestes patates estan pensades per al públic més selecte. Una cuidada selecció, un tall precís i un lent procés de daurat donen com a resultat aquestes excel•lents patates, ideals per fer més exquisits els moments més especials. Prova-les i deixa’t seduir pel cruixit de la seva forma doblegada, el seu grossor i el seu exquisit sabor.

http://www.pepsico.es/index.php?s=productos/lays/producto/lays-gourmet
 
M·A·C
M·A·C
Fundada a Toronto (Canadà) el 1984, avui M·A·C forma part de l’empresa Estée Lauder i està considerada com a una de les marques més influents i destacades de la indústria cosmètica. Creada per satisfer les necessitats dels maquilladors professionals, M·A·C s’ha convertit en la primera marca de maquillatge professional que arriba al punt de venda. L’èxit de M·A·C és fruit tant del talent artístic i la professionalitat dels seus maquilladors com de les fórmules innovadores, els colors i les textures úniques dels seus productes. Més enllà dels seus productes, M·A·C és una cultura que evoca la provocació i manté un estil i una actitud molt personals. El respecte al dret d’auto-expressió de tot el món es posa de manifest a través del seu lema: “Totes les races, tots els sexes, totes les edats”.

Sempre en contacte amb el món de la moda, bellesa i cultura, M·A·C està present als backstages de les passarel•les de moda més importants del món (Nova York, París, Milà, Londres…) creant els maquillatges de cada temporada de la mà dels dissenyadors més prestigiosos. A més a més, els seus productes i l’equip de maquilladors professionals són sol•licitats a diari per a importants produccions de cinema, teatre, premsa i televisió.

Els maquilladors de M·A·C constitueixen una variada selecció de professionals que, amb l’inimitable entusiasme i estil de M•A•C, ofereixen un coneixement i servei excepcionals a clients de tot el món. Seleccionats per la seva passió, creativitat i experiència, els maquilladors de M·A·C porten el seu art allà on van. Considerats com el valor afegit de la marca, són els responsables del bon ambient que es respira a diari en els punts de venda de M·A·C.

M·A·C també està involucrada en causes socials. Així, el 1994 es va crear el “Fons M·A·C de lluita contra la sida”, al qual es destinen el 100% de les vendes de barres de llavis i gloss Viva Glam i les targetes de felicitació “Kids Helping Kids”. Gràcies a aquesta campanya, avui en dia s’han aconseguit recaptar més de 130 milions de dòlars arreu del món per ajudar a homes, dones i nens afectats per la SIDA/VIH.

L’extraordinària capacitat de M·A·C a l’hora de crear productes innovadors i arribar a tots els públics l’ha portat a un extraordinari creixement.

Per a més informació:
www.maccosmetics.com
 


COL·LABORADORS

ALTERNA
ALTERNA
Alterna el producte estrella de l’Star-system americà arriba a Espanya. L’èxit d’Alterna rau en la utilització d’ingredients naturals, d’origen biològic i que s’han fabricat respectant el medi ambient (Certificat ECOCERT).

Alterna crea fórmules pioneres que estableixen l’estàndard de la indústria per als més refinats productes de luxe per a la cura dels cabells. Ofereix innovació i proporciona resultats, no promeses; els resultats han estat els que han forjat la reputació d’Alterna.
www.alternahaircare.com
 
ANNA DE CODORNIU
ANNA DE CODORNIU
 
ATTREZO
ATTREZO
Fundada fa 18 anys, Atrezzo és una de les companyies líders d’Europa en disseny, producció i comercialització de productes i serveis de Visual Merchandising per a Fashion Retail, i ha acompanyat en la seva expansió els grans grups de moda internacionals.

“Catching the look of the world” és el nou concepte de marca que transmet l’esperit dinàmic i permanentment observador d’Atrezzo. Com a “trend setter”, Atrezzo destaca per la seva capacitat d’entendre i aportar constantment noves propostes, sempre anticipant-se als canvis d’estil.

La companyia controla internament tot el procés industrial en una fàbrica d’última generació de 7.500 metres quadrats, situada a Girona, al nord de Barcelona.
 
CABREIROÁ
CABREIROÁ
Cabreiroá Agua Mineral Natural

L’aigua de Cabreiroá brolla fresca i transparent, a una temperatura constant de 16º C a 385 metres sobre el nivell del mar, en la pedania del mateix nom pertanyent al municipi de Verín, a la província d’Ourense, Galicia.


La llarga història del deu està jalonada per referències elogioses d’insignes científics, com el professor Casares Gil o el premi Nobel D. Santiago Ramón i Cajal, i per la fidelitat dels seus consumidors, que en innombrables casos han passat la tradició del seu consum habitual a través de diverses generacions de la mateixa família


Característiques

L´Aigua de Cabreiroá és una aigua bicarbonatada sòdica i amb un aportament de liti en la seva composició.

Indicacions

Els beneficis de la ingesta de Cabreiroá han estat desenvolupats per nombrosos especialistes al llarg dels anys. Entre els més importants podem destacar els seus efectes digestius, diürètics i relaxants del sistema nerviós derivats de la seva composició química, equilibrada i variada.

Cabreiroá ÚNICA

No totes les aigües són amb gas o sense gas

Cabreiroá ÚNICA ha estat envasada amb les finíssimes bombolles que de forma natural brollen de la terra després d’anys de repòs a l’interior del nostre deu. Una sensació refrescant, que fa aquest aigua única.

Qualitat reconeguda

Només una marca d’aigua ha estat la més premiada a la Fira Internacional Termatalia. Només una aigua té garantida la seva puresa amb 200.000 m2 de natura protegida envoltant el seu deu. Només Cabreiroá és l’aigua amb més certificacions de qualitat del mercat. Cabreiroá, puresa garantida.
 
LEBOOK
LEBOOK
 
MUJI
MUJI
MUJI, Productes de qualitat sense marca
MUJI neix al Japó amb la intenció de proveir al mercat de productes de disseny funcional d’alta qualitat a preus raonables. A les botigues|tendes MUJI podem trobar mobiliari, roba i complements, accessoris, i roba per a la llar, productes de bellesa, material d’oficina i articles per a viatges.
www.muji.com
 
NESPRESSO
Nespresso
NESPRESSO A LA PASSAREL•LA 080 BARCELONA FASHION

Nespresso, pioner mundial i líder del mercat del cafè en càpsules de primera qualitat torna a compartir amb els amants de la moda i el disseny l’”Experiència Nespresso del Café Perfecte” i participa a la passarel•la 080 Barcelona Fashion, una de les cites de moda independent més importants del món.

L’últim llançament de Nespresso comparteix amb la passarel•la 080 Barcelona Fashion la passió per celebrar el disseny més avantguardista: la nova gamma de màquines CitiZ és un autèntic tribut al color i la forma units per l’elegància i la funcionalitat. Dissenyades en un format estilitzat per tal que s’adaptin amb facilitat als espais més petits, les màquines evoquen un esperit urbà i tenen una imatge atrevida.
www.nespresso.com
 
NISSAN
NISSAN
NISSAN QASHQAI, COTXE OFICIAL DEL ‘080 BARCELONA FASHION’
El “080 Barcelona Fashion” escull el Nissan Qashqai per portar la moda a la màxima expressió urbana, convertint-se en el cotxe oficial del certamen. Shift_the way you move –Canvia la teva manera de moure’t- és el lema de Nissan, i la filosofia que la marca vol projectar a Barcelona. Innovació i creativitat són conceptes que mouen questa passarel•la i els valors que vol transmetre a través del Nissan Qashqai. Un vehicle que trenca amb els convencionalismes i que reafirma el sentiment d’independència i d’avantguardisme que motiven el “080 Barcelona Fashion”. www.qashqaiurbanlife.com es farà ressò d’aquelles activitats que s’organitzin a la ciutat. Amb aquesta plataforma, Nissan Qashqai trenca esquemes i connecta d’una forma diferent amb aquelles persones a les quals els agrada viure emocions urbanlife.

Per a més informació:
www.nissanprensa.com
i www.qashqaiurbanlife.com
 
PARQUING V.I.P. AEROPORT DE BARCELONA
PARQUING V.I.P. AEROPORT DE BARCELONA
Parking VIP li ofereix un aparcament tancat i vigilat a l’Aeroport de Barcelona.
Amb servei de recollida i lliurament de vehicles davant de les terminals.
Seguretat per al vehicle, 24 hores tots els dies de l’any i comoditat per al viatger.

93.297.13.81 (24h.)
www.parkingvipbarcelona.com
 

Departament d'Innovació, Universitats i Empresa

Amb la col·laboració de:

Ajuntament de Barcelona

2008